^Do Góry

Get Adobe Flash player

Wyprawa do Zakopanego

WYPRAWA DO ZAKOPANEGO

12 września, we wczesnych godzinach porannych wyruszyliśmy na 3-dniową wycieczkę do Zakopanego. Podhale przywitało nas deszczem. Jeszcze przed zakwaterowaniem udaliśmy się pod skocznię i do ,,domku do góry nogami’’ oraz spacerkiem przeszliśmy, najpopularniejszą ulicą Zakopanego- Krupówkami. Następnie udaliśmy się do pensjonatu U Stochów, który okazał się niezwykle przyjaznym miejscem z super pokojami, wyśmienitym wyżywieniem i przemiłą obsługą.
Drugi dzień wycieczki rozpoczęliśmy wyprawą do Tatrzańskiego Parku Narodowego. Pokonaliśmy pieszo długą i krętą drogę nad Morskie Oko, które uważane jest za najpiękniejsze górskie jezioro w Polsce. Po drodze zatrzymaliśmy się przy Wodogrzmotach Mickiewicza. Gdy dotarliśmy na miejsce, wszyscy jednogłośnie stwierdziliśmy, że warto było przejść tę męczącą drogę, aby zobaczyć największe i najpiękniejsze jezioro położone w Tatrach, bardzo licznie i chętnie odwiedzane przez turystów. Po dwóch godzinach ruszyliśmy w drogę powrotną. Zmęczenie podczas wędrówki rekompensowały przepiękne widoki. Jakoby atrakcji było mało, postanowiliśmy, jeszcze tego dnia zdobyć Gubałówkę - tym razem ku radości wszystkich skorzystaliśmy z kolejki. Z góry podziwialiśmy panoramę Zakopanego. Następnie udaliśmy się do pensjonatu na zasłużony odpoczynek. Energia wróciła jednak szybko, po obiadokolacji wszyscy ożywili się, by miło spędzić wieczór w gronie kolegów.
Trzeci dzień był również pełen wrażeń. Wcześnie rano pod opieką przewodnika, wyruszyliśmy na wycieczkę do Doliny Kościeliskiej. Czekał nas długi marsz, dodatkowo mogliśmy poczuć przedsmak halnego, który towarzyszył nam w wędrówce. Wiele emocji wzbudziło wejście do Jaskini Mroźnej oraz do Wąwozu Kraków. W godzinach popołudniowych, zmęczeni i pełni wrażeń wyruszyliśmy w drogę powrotną.
Zadowoleni wróciliśmy do domów, pełni wrażeń i wspaniałych wspomnień. Trudno bowiem zapomnieć majestatyczny widok Tatr, specyficzną atmosferę Krupówek, czy smak zakopiańskich oscypków. Ponadto wycieczka szkolna to także (...a może przede wszystkim) czas na bliższe poznanie kolegów i koleżanek, beztroską zabawę i długie, nocne rozmowy...

Copyright © 2013. Zespół Szkolno - Przedzkolny w Zarzeczu Łukowskim Rights Reserved.